Нормативно-правова база з інклюзивного навчання для закладів дошкільної освіти
- Загальна декларація прав людини (1948 рік)
- Конвенція про права осіб з інвалідністю
- Лист Міністерства освіти і науки України від 31.08.2023 № 1/13094-23 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році»
- Лист Міністерства освіти і науки України від 15.08.2023 № 1/12132-23 «Щодо надання роз’яснень про комплектування спеціальних груп у закладах дошкільної освіти»
- Лист Міністерства освіти і науки України від 06.09.2022 № 1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році»
- Лист Міністерства освіти і науки України від 30.12.2021 № 1/23180-21 «Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах»
- Лист Міністерства освіти і науки України від 25.06.2020 № 1/9-348 «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти»
- Лист Міністерства освіти і науки України від 07.07.2020 № 1/9-363 «Щодо застосування Порядку організації інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти»
- Лист МОН “Щодо організації діяльності інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти”
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти
Консультації та рекомендації
Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
Технології адаптації освітнього середовища
Технології подолання навчальних і поведінкових труднощів
Загальні рекомендації щодо навчання і розвитку дітей з порушеннями мовлення
Загальні рекомендації щодо навчання і розвитку дітей з розладами аутистичного спектра/РАС
Аутизм: інвалідність, що межує з геніальністю. Хто вони насправді – діти-аутисти?















Нові коментарі