Затверджую:
Завідувач ДНЗ Л.М.Галущак
05.05.17
Тиждень безпеки життєдіяльності дитини в дошкільному навчальному
закладі № 31 з 15.05.17 по 19.05.17 р.
| День тижня | Зміст заходу | Час проведення | Місце проведення | Відповідальні |
|
Робота з дітьми та батьками |
||||
| Понеділок | Азбука автомобільних доріг | |||
| Бесіда про транспорт, який діти бачили, прямуючи до дошкільного закладу. Розглядання дидактичної картини «Види транспорту» та інших ілюстрацій | Ранок | Ігровий майданчик/ групова кімната | Вихователі | |
| «Машини спеціального призначення». Дати уявлення про транспорт спеціального призначення: снігоприбиральний, пожежний, міліцейський, швидка допомога тощо, закріплювати знання про правила дорожнього руху | Заняття | Групова кімната | Вихователі | |
| Екскурсії до проїзної частини, світлофора. | екскурсія | вулиця | Вихователі | |
| «Школа дорожніх знаків». Закріплювати знання про дорожні знаки, вправляти дітей у застосуванні набутих знань на практиці | Прогулянка | Вихователь- методист, вихователі | ||
| Сюжетно – рольова гра «Автомобілісти». Закріплювати правила безпечної поведінки в транспорті | Друга половина дня | Музична зала | Музичний керівник, вихователі | |
| Виставка для дітей; «Автомобілі» | Вечір | Групова кімната | Вихователі | |
| Вогонь — друг, вогонь — ворог | ||||
| Вівторок | Презентація «Пожежна безпека» | Ранок | Ігровий майданчик/ групова кімната | Вихователі |
| «Наш номер —101».
Дати уявлення про корисність та небезпечність вогню. Ознайомлювати з елементарними правилами протипожежної безпеки та правилами поведінки під час пожежі |
Заняття | Групова кімната | Вихователі | |
| Сюжетно-рольові ігри «Сім’я», «Пожежники». Моделювати ігрові ситуації, спрямовані на формування навичок правильної поведінки під час пожежі | Прогулянка | Ігровий майданчик | Вихователі | |
| Фізкультурна розвага «Ми — пожежники» | Друга половина дня | Спортивна зала | Вихователі | |
|
Виставка малюнків «Його величність сірничок», підготовлених дітьми разом з батьками |
Вечір | Хол | Вихователі | |
| Дитина серед людей та предметів | ||||
| Середа | Бесіда про сім’ю.
Дати уявлення про поняття «рідні», «знайомі», «чужі» люди |
Ранок | Ігровий майданчик/ групова кімната | Вихователі |
| «Сам удома».
Дати уявлення про те, які небезпечні предмети оточують дитину в побуті: електроприлади, столові прибори, вчити поводитися 3 ними |
Заняття | Групова кімната | Вихователі | |
| «Про розумне поросятко».
Сюжетне малювання за змістом однойменної казки |
Заняття 3
малювання |
групи | Вихователі | |
| Перегляд мультиків «Правила безпечної поведінки». | ранок | групи | Вихователі | |
| Бесіди з батьками «Про безпеку життєдіяльності дітей та роль батьків у попередженні небажаних дій дітей як удома, так і на вулиці | Вечір | Групова кімната/ігровий майданчик | Вихователі | |
| Четвер | Дитина і природа | |||
| Спостереження за погодою. Дидактична гра «Буває — не буває» | Ранок | Ігровий майданчик | Вихователі | |
|
Вчити дітей правилам безпечної поведінки — на вулиці та під час грози,шквалу. Ознайомити з небезпечністю ігор під час грози,сильного вітру, пояснити, чому не можна гратися біля проїжджої частини дороги |
Заняття | Групова кімната | Вихователі | |
| Драматизація казок «Лисичка-сестричка таВовк-панібрат», «Умій почекати» | Друга половина дня | Музична зала | Музичний керівник, вихователі | |
| Розглядання ілюстрацій та бесіда «Користь та небезпека від комах», «Тільки через життя собаче , собака буває кусача» | вечір | Групова кімната | Вихователі | |
| Майданчик | Вихователі | |||
| Бесіди з батьками на теми: «Природні фактори загартування дітей», «Що треба знати про теплообмін у дітей», «Оздоровлюючий ефект прогулянок та його залежність від одягу дітей» | Вечір | Групова кімната/ігровий майданчик | Вихователі | |
| П’ятниця | Школа екстремальних ситуацій | ||||
| Індивідуальні бесіди з дітьми про небезпечні ситуації» які можуть виникати вдома, на вулицях населених пунктів, у природі | Ранок | Ігровий майданчик/ групова кімната | Вихователі | ||
| «Домашні тварини — друзі людини». Дати дітям уявлення про правила гігієни та поведінки під час контактів з тваринами, про поведінку домашніх тварин у різних ситуаціях, вчити дітей піклуватися про свою безпеку та здоров’я | Заняття | Групова кімната | Вихователі | ||
| Сигнал «Увага! НебезпекаІ».
Практичне відпрацювання заходів з евакуації дітей з приміщення дошкільного закладу |
11.00 | завідувач вихователь- методист | |||
| Сюжетно-рольові ігри «Пожежники», «Швидка допомога», «Сім’я», «Рятівники» Моделювання ігрових екстремальних ситуацій та формування навичок доцільної поведінки в разі іх виникнення. Дидактична гра «Школа екстремальних ситуацій Петрика П’яточкіна» | Прогулянка | Ігровий майданчик | Вихователі | ||
| Бесіда про воду та її значення для життя людини. Ознайомлення з різними станами води (рідкий, твердий, газоподібний) дослідницьким шляхом. Формування навичок безпечної поведінки з водою: кип’яток, гаряча пара — загроза опіків; брудна вода — загроза отруєння чи хвороби; | Друга половина дня | Групова кімната | Вихователі | ||
|
Виставка для батьків тематичних інформаційних папок щодо організації безпечної життєдіяльності дітей |
Вечір | Групова кімната | Вихователі | ||
| Робота з персоналом | |||||
| Надавати методичну допомогу вихователям- у підготовці до тематичних занять | 13.00-15.00 | Вихователь- методист | |||
| Вівторок | Опрацювати пам’ятку «Дії персоналу під час екстремальних ситуацій» з усіма категоріями працівників | 13.00-14.00 | Вихователь- методист | ||
| Протягом тижня | Надавати організаційну допомогу в підготовці інформаційних матеріалів та організації виставок для батьків з питань безпеки життєдіяльності дітей | 13.00-15.00 | Вихователі | ||
| Четвер | Провести інструктаж з усіма категоріями працівників | 13.00-14.00 | Вихователь- методист, заступник директора з господарчої частини | ||
| П’ятниця | Практично відпрацювати заходи з евакуації дітей із приміщення дошкільного закладу | 11.00 | Завідувач ДНЗ, вихователь – методист | ||

















Нові коментарі